Raspberry-pi programovani

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Leden 1 19:46:52 CET 2014

Odpovim jen na jednu otazku vlastni zkusenosti. Potreboval jsem
jednoduchou vec, kterou mam napsanou v C a komunikuje pres wifi. Zkousel
jsem risc os, arm linux a raspbian. Vsude jsem program prelozil a pres
lan jel bez jakychkoliv problemu. S wifi to bylo horsi co se tyce
ovladacu a spolehlivosti spojeni a tak jsem nakonec skoncil u raspbianu
kde jsem nastavil, ze se nespousti GUI a zatim to bezi celkem spolehlive.
Milan