Raspberry-pi programovani

Středa Leden 1 18:34:39 CET 2014

Mel bych par zvidavych otazek, kdyz jsem vyhrabal subj. z supliku po par
letech ;-)
- lze to programovat bez OS? Teda jasne ze to urcite jde, ale je to
schudne a proslapane? FreeRTOS, LwIP... by na to nebyl?
- da se zprovoznit JTAG pres OpenOCD? Nejake stopy jsem nasel...
- je na to nejaka jednoducha distribuce linuxu? Cili bez GUI, jen kernel
a zakladni nastroje v distribuci? Moznost psat vlastni ovladace?
- GPU a jeji vyuziti je stale black-box vyuzitelny jen ze standardni
distribuce linuxu? Myslim spis zamereny na rizeni technologii nez na
maily, web browsing a multimedia...
- Inicializaci radice SDRAM zajisti GPU po zavedeni jeho firmware a ARM
CPU ji muze zacit hned normalne pouzivat? Nenasel jsem popis radice.
Vypada to, ze GPU zavede do SDRAM program z SD karty.

Jestli nekdo neco timto smerem delal, rad bych poprosil o konzultaci.

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.