Smerovani portu

Martin Persich persich na transcon.cz
Středa Leden 1 17:38:59 CET 2014

Nepředpokládám, že by router uměl paket přijatý z vnitřní sítě LAN přesměrovat na stranu WAN a tam jej ihned poslat zpět.
Martin. persich na transcon.cz
----- Original Message -----
From: Martin Záruba<mailto:swz na volny.cz>
To: HW-news<mailto:hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 01, 2014 3:48 PM
Subject: Smerovani portu

Snažím se zprovoznit vzdálený seriový port přes Lantronix WiPort. Pokud se z WiPort obracím přímo na server, kde běží příslušná služba (zatím portredirector), vše funguje a WireShark zobrazuje paket požadavku na spojení od WiPort i odpověď serveru a na WiPort se rozsvítí kontrolka, že spojení je navázáno.
Na routeru mám nastaveno směrování příslušného portu na server. Předpokládám, že korektně, protože pokud pomocí https://www.grc.com otestuji příslušný port na mé veřejné IP, je port otevřen a Wireshark zobrazí paket z 4.79.142.202 i odpověď serveru. Pokud se ale z WiPort obracím na veřejnou IP, místo přímo na server komunikace nefunguje (ani WireShark nic nezobrazí). Nemám ale jiné připojení k internetu na vyzkoušení, tak jsem předpokládal, že data projdou z WiPortu přes router na veřejnou IP (tak jsem to nastavil ve WiPortu) a zde budou přesměrována zpět na router, kde je pak příslušný port směrován na server. Ale nefunguje to. Je to chybná úvaha nebo jsem ještě na něco zapomněl?
Martin Záruba

Vážení obchodní přátelé, dovolujeme si Vám oznámit, že od 23. 12. 2013 do 5. 1. 2014 probíhá v Transcon El. Systems spol. s r.o. celozávodní dovolená. V tomto období bude provoz společnosti omezen na nezbytné minimum. Děkujeme za pochopení.

Dear Business Friends, We would like to inform you that there are company holidays in Transcon El. Systems spol. s r.o. from 23th December 2013 till 5th January 2014. During this period that activities of our company will be limited to a minimum. We thank you for your understanding.

Уважаемые деловые друзья, мы хотели бы уведомить Вас о том, что с 23.12.13 по 5.1.14 у ООО Transcon El. Systems spol. s r.o. отпуск завода. В течение этого периода, работа компании ограничена на минимум. Заранее спасибо за понимание.