Re: raspberry pi a kamera přes csi

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Únor 27 18:24:02 CET 2014

Tipnul bych si, ze ta "vyblitejsi" 001 je bez IR filtru, 002 s IR filtrem.
Ta 001 ma v obraze vic detailu, obraz je min rozmatlany, ma vetsi datovy
objem a bylo foceno podstatne kratsim casem (coz by bud ukazovalo na velkou
zmenu pocasi, nebo na desnou zakernost, protoze nas chces zmast), jen je tam
pomerne nehezky barevny posun do fujalove, ale to by se mozna dalo
zkorigovat SW cestou.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 27, 2014 6:12 PM
Subject: Re: raspberry pi a kamera přes csi

Ahoj,

tak jsem to vyzkoušel. Přišel jsem domů pozdě, ale ještě jsem to stihl
jen tak tak před západem, takže nějaké světlo bylo. Fotky focené
kamerou bez IR filtru jsou ze včera, fotky focené tou novou s IR
filtrem jsou ze dneška. Schválně, jestli poznáte, které jsou které.
Oběma kamerami jsem vyfotil dva různě barevné paneláky:

http://media.clexpert.cz/20140228-picam/001.jpg
http://media.clexpert.cz/20140228-picam/002.jpg
http://media.clexpert.cz/20140228-picam/003.jpg
http://media.clexpert.cz/20140228-picam/004.jpg