Ethernet switch LINKSYS

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 27 13:45:54 CET 2014

Je to jenom můj pocit, ale nemůžu si pomoct, původní ProCurve se mně líbí
nejvíc, co se týče nastavení. Navíc jsou velice spolehlivé.  Na nastavení u
ex3Com si nemůžu zvyknout. Především pak řada 2910al je velice sympatická.
Ale jak to vypadá, tak si budu muset zvykat, jestli HP potlačuje ProCurve.
Nejhorší je, že skrz různý "značky" v rámci HP nefunguje centrální
management nebo se mně to nepodařilo nastavit. Takže bych případně doporučil
jít cestou jedné "značky", ať se to dá nějak rozumně centrálně ovládat...

Zapadlo