Re: Detekce fake FT232RL [Bylo: Re: Spotřeba ATmega32U4.]

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Únor 26 09:59:26 CET 2014

To ale neni chyba USB, ale fusersky napsaneho programu.
Meme nekolik FTDI USB prevodniku v provozu a problemy nejsou. Jsou to
pocitace ktere bezi nonstop nekolik mesicu bez resetovani.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 26, 2014 9:31 AM
Subject: RE: Detekce fake FT232RL [Bylo: Re: Spotřeba ATmega32U4.]

Ja sa USB vyhybam ako cert svetenej vode.
Do priemyslych vyrobkov nepatri, s ovladacmi su vecne problemy,
kazdu chvilu pocuvam "je treba resetovat", mizerne prenosove vziadelosti
atd...
Ostatne ma o tom presvedcil aj posledny projekt s ktorym som sa stretol
- snimac na USB a kopa elektroniky okolo na prenos cez ethernet vratane
kontroly "zamrznutia".

j.