Re: raspberry pi a kamera přes csi

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 25 21:57:44 CET 2014

Jo, jenomze ja jsem nevidel nejaky zaznam, udelany za idealnich podminek.
Ja jsem videl realny dohledovy system, na ktery bylo pripojeno 8 techto kamer,
a to v realnych podminkach. Takze nektere se divaly do svetla, nektere do stinu.
A jedna se divala na moje auto na dlouhe prijezdove ceste.

PL
  From: Zdeněk Aster
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, February 25, 2014 8:58 PM
  Subject: Re: raspberry pi a kamera přes csi

    No já jsem toho viděl, včetně záznamu jak to někdo měl na přilbě na lyžích
  a bylo to super, já to fotil na sídlišti za slunce a prostě o několik řádu jinde.
  Tak zjišťuji čím to je jestli to, že tam je nějaký čip x-téé jakosti nebo jen firmware,
  případně nastavení....

  2 Petr Zahradník:
    Tak kdyby se Ti povedlo nějakou fotku při denním světle, byl bych moc vděčen.

  Diky
    Zdeněk Aster