Re: raspberry pi a kamera přes csi

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Únor 25 20:58:38 CET 2014

  No já jsem toho viděl, včetně záznamu jak to někdo měl na přilbě na lyžích
a bylo to super, já to fotil na sídlišti za slunce a prostě o několik řádu
jinde.

Tak zjišťuji čím to je jestli to, že tam je nějaký čip x-téé jakosti nebo
jen firmware,

případně nastavení....

2 Petr Zahradník:

  Tak kdyby se Ti povedlo nějakou fotku při denním světle, byl bych moc
vděčen.

Diky

  Zdeněk Aster