Spotřeba ATmega32U4.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Únor 25 20:03:23 CET 2014

No ono to je jednoduché a přívětivé pro lidi jako jsem já. Má velmi
jednoduché IDE s několika tlačítky, ale pod tím běží WinAVR + avrdude.
Je k tomu hromada příkladů, stovky návodů, diskusí, článků atd.
Nahrávání je zjednodušeno na "připoj desku přes USB k PC a nainstaluj
ovladač" a poté kdykoli "stiskni jediné tlačítko". Program je
zkompilován a nahrán do desky.
Sice vím jak to funguje na pozadí, napsal jsem si nějaké primitivní
programy pro PICy, zkompiloval je a pak je nahrál do chipu. Ale přiznám
se, že toto je pro mě prostě mnohem jednodušší.
Asi bych dal dokupy nějaký program, jak psal pan Labaj a nahrál jeje tam
přes SPI programátor, ale to by pro mě byla práce na hodiny a do toho se
mi nechce.

Martin Hanek