raspberry pi a kamera přes csi

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Únor 25 11:48:33 CET 2014

Dobrý den,
   nehrál si někdo s raspberry a "originál" kamerou. Já jsem nějakou pořídil
na pokusy,

vypadá skoro jako originál, ale nedělám si iluze. Má někdo zkušenost s
originálem,

případně s čínskýma klonama. Mě vše funguje, jen ty fotky jsou takové
neostré a mdlé,

je to vidět až když to člověk zvětší, jinak je to celkem v pohodě a
použitelné. Nicméně

jsem viděl nějaké fotky na internetu a to se fakt nedá srovnávat s tím co to
pořizuje mě.

Je to nastavením, nebo to je fakt tou čínskou kopii.

Asi koupim originál od Farnellu neb tady v CZ jistota moc není....

Ale přeci jenom kdyby někdo veděl, že stačí nastavit pár parametrů a budeto
ok, tak to

by bylo nejlepší řešení.

Zdeněk Aster