OT Dalsi level v 3D tisku ;-)

Úterý Únor 25 11:13:02 CET 2014

O tomhle principu jsem četl několik let před nástupem plastových 3D tiskáren... Ale klučina asi dokázal udělat ten princip podstatně levnější.

zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Tuesday, February 25, 2014 10:48 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT Dalsi level v 3D tisku ;-)

On Tue, 25 Feb 2014, hw na itherm.cz wrote:

> Toto je trosku zajimavejsi
> https://www.kickstarter.com/projects/117421627/the-peachy-printer-the-
> first-
> 100-3d-printer-and-sc
>
> zajimalo by me jak pevny je vytisteny objekt.

Taky si rikam jakou trvanlivost ma asi ta pryskyrice. Po vytvoreni te kosticky ji vetsina zustane v tekutem stavu , predpokladam ze se naleje zpet do zasobniku. Ale tyhle veci vetsinou po par dnech zacnou tuhnout samovolne na vzduchu a svetle.

Kazdopade ten tisk do kapaliny by mel davat asi nejlepsi vysledky co se tyce detailu.