OT: Android TV box - problém s analogovým TV out

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Únor 25 10:28:50 CET 2014

Zdravím, zakoupil jsem v dobré víře tento přístroj. Mělo to být určeno ke starší 100Hz CRT TV (má 2 SCART vstupy a jeden s-video + cinche zepředu)
http://dx.com/p/hd16t-android-4-0-google-tv-player-w-wi-fi-1gb-ram-4gb-rom-dvb-t-remote-controller-169876
Funguje to docela dobře (celkem rychlé reakce na ovládání, tuner běží bez problémů) až jednu maličkost. Z analogového TV-out leze nejspíš 60Hz takže to televize moc nepobírá (dost mrká a prakticky se na to nedá koukat). Nastavení systému jsem prolezl několikrát, ale nikde jsem nenašel přepínač NTSC/PAL nebo 50Hz/60Hz či něco podobného. Jediné co se tam dá ohledně obrazu nastavit je asi rozlišení 480i/p, 576i/p, 720i/p atd. Ale ať to přepnu kam chci tak to dle mrkání TV nezabírá. V TV jsem zkoušel všechny tři vstupy (kdyby v ní bylo náhodou něco odprásknutého), ale na všech je to pořád stejné (na jednom z nich jede DVB-T set top box a ten běží bez problémů). Trochu jsem Googlil, ale nic jsem o této problematice nenašel. Nejspíš to bude jenom SW záležitost, protože procesor který tam je (ARM Cortex-A9 Neon AML8726-M3) se dělá jenom jeden (jako že by byl jeden pro Evropu, další pro Ameriku atd.). Co vím, tak v Linuxu třeba na grafické kartě se dá nastavit plno i nestandartních věcí, tak třeba by to šlo i tady u toho...

Nesetkal se s tím někdo? Dá se Android nějak přiohnout aby to fungovalo korektně?

Děkuji za odpovědi
Michal Grunt