jak zmerit 800 GHz - tranzistor SiGe

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Únor 24 14:06:37 CET 2014

striedavy prud, radiove vlny a svetlo su presne tie iste
elektromagneticke vlny.
Ku motoru pripojis trojlinku dalej nad tym nerozmyslas. Medzi
rozhlasovym vysielacom a antenou uz radsej pouzijes koaxialny kabel a ta
trojlinka ta uz nenapadne. Radar sa pripoji vlnovodom. Do ethernetoveho
switcha pripojis opticke vlakno a tiez nad tym moc nerozmyslas. To je
ten posun v mysleni. Pri roznych frekvenciach sa elektromagneticke vlny
optimalne siria roznym sposobom.
Verim ze vela ludi nenapadne svietit na Lecherove draty laserovym
ukazovatkom a merat vlnovu dlzku...

Vela zaujimavych informacii sa da najst u firiem, ktore sa tymto veciam
venuju, jednu linku som uz dnes posielal
http://vadiodes.com/index.php/documents?id=181:pubs&catid=3

b.