jak zmerit 800 GHz - tranzistor SiGe

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Únor 24 13:05:46 CET 2014

Tak mne napada pri jakem kmitoctu prestava proud prochazet kabelem?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Tomáš Urbanec" <urbanec na feec.vutbr.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, February 24, 2014 12:22 PM
Subject: Re: jak zmerit 800 GHz - tranzistor SiGe

Zdravim, samozrejme lecherovo vedeni je trochu mimo mainstream, ale na
vedeni se klidne meri. Nicmene odpoved na Vasi otazku je mnohem
prozaictejsi. Jenom pohledem na obrazek citovaneho clanku zjistite, ze
pouzivaji sondy na substrat zakoncene konektorem a na mereni vedou
signaly koaxem. Bezne se pouziva koax do 110GHz, dal pouze vlnovody.
Takze mereni probiha niz. Pokusem o nalezeni puvodniho clanku, ze
ktereho cerpaji, v IEEE, pokud mate pristup, rychle zjistite, ze merili
pouze do 50GHz a zbytek je cira extrapolace, takze pouze doufaji, ze tam
to Fmax a FT je.
   V pripade zajmu poslu clanek primo.
                    Tomas Urbanec

Chakraborty, P.S.; Cardoso, A.S.; Wier, B.R.; Omprakash, A.P.; Cressler,
J.D.; Kaynak, M.; Tillack, B., "A 0.8 THz f_{\rm MAX} SiGe HBT Operating
at 4.3 K," Electron Device Letters, IEEE , vol.35, no.2, pp.151,153,
Feb. 2014
doi: 10.1109/LED.2013.2295214