MC33063 omezeni max. proudu

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Únor 24 08:45:59 CET 2014

Já si teda houby pamatuju, ale jestli to máte podle tohoto schématu, tak je něco špatně. Pin 4 by měl být uzeměn a ne na Uout.
Pavel Glajc

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 24.02.2014 08:31
Předmět: Re: MC33063 omezeni max. proudu

Abych nezapomněl, při zkouškách zkratuvzdornosti ta MC33063 shořela i s tím 5R6 odporem.

P.K.

Dne 19. února 2014 20:10 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com> napsal(a):

Přátelé, jak se omezí výstupní proud u MC33063 (MC34063)? Mělo by se to dělat odporem mezi 6 a 7, jenže to nějak nefunguje. Místo pár set mA tam mám 2A. Když jsem dal větší odpor (5R6), tak se z něj zakouřilo ;)

http://www.nomad.ee/micros/mc34063a/

Pavel Kadečka.