OT: Magnetická brzda

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Únor 22 21:21:28 CET 2014


nevravim ze je to lahke alebo tazke, pac o tom nic neviem :-)
Docitali sme sa ze pri nizkych rychlostiach je ich pouzitie neprakticke 
a vlaky ktorymi prejdeme 1000km za 3 hodiny u nas nemame :-)
b.



On 22/02/2014 20:58, Alexandra Svobodová wrote:
> Hezký večer,
>
>      říkám si, že pokud je to tak snadné, tak proč se to tedy skutečně
> nepoužívá. Napadá mne cosi o ďáblu a detailech :-)
>
>      Saša Svobodová
>
> Dne 22.2.2014 20:20, balu na home napsal(a):
>> Na indukciu napatia (-> virivych prudov) potrebujes casovu zmenu
>> magnetickeho toku. Ked sa pohybuje cievka s konstantnym tokom na vlaku
>> je to splnene.
>> Velkost prudu by sa mozno dala odhadnut z velkosti magnetickeho obvodu.
>> Siroky ako kolajnica, dlhy v rade 10-20 cm. V jednom z tych clankov
>> pisali o vzduchovej medzere medzi kolajnicou a magnetom 7mm.
>> Absolutna velkost prudu tiez asi nebude tak dolezita, skor pocet
>> amper-zavitov. Na presnost, stabilitu ani rychlost nabehu prudu sa tam
>> asi nehraje, takze nizsi prud a viac zavitov asi bude tiez fungovat.
>> b.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list