Toutchpad u netbooku packardbell

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Únor 22 15:00:36 CET 2014

No moc jste mi nepomohl, ale odpovím :

Backup se určitě udělat dal, ale neudělal.  CCleaner jsem použil už mockrát
na
několika jiných počítačích a nějak jsem věřil , že je to bezpečné.  Nikdy
žádný problém nenastal.
Restart jsem samozřejmě uděla mockrát, zkoušel jsem nainstalovat ten
ovladač znovu, nejdřív z počítače,
pak z webu výrobce.   Proč jsem pustil CCleaner - viz výše , doposud jsem
neměl problém.
Celé je to ale nějaké divné, kromě Toutchapadu přestaly fungovat i klapky
Fn na klávesnici.
Přitom ve správci zařízení je klávesnice normálně vidět a žádný problém
nehlásí.
Žádný driver pro klávesnici jsem nenašel.