Toutchpad u netbooku packardbell

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Sobota Únor 22 14:35:47 CET 2014

Nedal se pred tim cccleanerem udelat backup?

Otazka je kolikrat jste udelal restart, protoze se ve win da vratit k posledni funkcni konfiguraci. (F8 pro bootu)

Proc vlatne BFU pousti neco co hrabe do registru?

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: 22. února 2014 14:20
To: HW konference
Subject: OT: Toutchpad u netbooku packardbell

Dobrý den,
dcera mi přinesla  netbook s W7-Starter  s tím že je to nějaké pomalé. Odinstaloval jsem
nějaký balast a pustil na to CCcleaner.  Bohužel po aplikaci CCcleaneru přestal fungovat
toutchpad. Odinstalace a nová instalace driveru nepomohla. Podle serial number jsem našel na stránkách výrobce příslušný driver, naistaloval ho, ale pořád nic. Ve správci zařízení to
píše, že je vše v pořádku, žádný konflikt.  HW poruchu téměř vylučuji, opravdu to nastalo
během aplikace CCleaneru. Je pravda, že se taky mezi tím stáhla nějaká aktualizace windows.
Nemáte nějaký nápad, co ještě zkusit ?  Jsem v těchto věcech BFU.
Jinak s USB myší to normálně funguje.

Díky předem.

--
Zdravi