levný switch s podporou VLAN (802.1q)

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pátek Únor 21 21:05:30 CET 2014

Dne 21.2.2014 18:49, Kuba Jan napsal(a):
> Nemáte prosím někdo tip na levný stolní switch s 8 porty a podporou VLAN?
> Cena do 400-500 kč a požadavek co nejmenší spotřeby  a dostupnost cca
> 10 ks.
> Trafic v jednotkách MBit/s žádné velké zatížení.
> Díky JaKub
Hm, to bych taky docela casto uzil, ale nenasel jsem. Budu napjate
prihlizet, jestli nekdo neco doporuci.

Kdysi jsem to resil doosazenim EEPROM do "mydlovych krabicek" s cipy
RTL8305 a RTL8309, vytazenim I2C ven pres prevodnik urovni a SW
generatorem binarniho obsahu pro ty EEPROM (napsat to rucne jsem zkusil
jen jednou). Nebylo to bohuzel spolehlive, zvlast ty petiportove casem
prechazely do defaultu (jako by tam ta EEPROM nebyla).

Nejlevnejsi (mi zname) reseni jsem drzel v ruce asi pred pul rokem, slo
o TP-LINK 1016DE (marketingove oznaceni "easy smart") a _nebrat_.
Vsechny porty byly napevno cleny defaultni VLAN 1 (netagovane) a neslo
to vypnout. Novy firmware nebyl.

   TomM