Re: Xport a problém s ARP

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 21 18:14:01 CET 2014

Hihihi, kdyz jsem kdysi (nekdy kolem roku 1995) psal svuj IP stack
(v 16-bit assembleru x86, je stale nasazeny v nekolika stovkach
instalaci a bezi i na PC s 286), tak jsem to osidil uplne stejne.
Vzdycky jsem se za to stydel, ale byl jsem liny to pozdeji predelat.
Je fajn si precist, ze i velci kluci to takhle odrbali.  :-)

PL

zákazník má routování pomocí L3 switchů Cisco. Má problém s xporty, které při příchozím spojení odpoví na MAC adresu, kterou zřejmě vezmou z příchozího IP paketu (na síti se neobjeví ARP request xportu). Problém je v tom, že by měl odpovědět na jinou, získanou přes ARP.