LF33 - prekmit napajeni?

Petr Kubác petrkubac na 802.cz
Pátek Únor 21 14:24:47 CET 2014

> Nie. Je to tam zhodou okolnosti napisane, v kap.6:
> A big advantage of NPN regulators is that they are unconditionally stable
> (most require no external
> capacitors).

Tipoval bych ze bezne stabilizatory s NPN tranzistorem na vystupu jsou de
facto emitorovy sledovac, kde krom vsech zpetnych vazeb od reference k
vystupnimu tranzistoru -  je jeste navíc "velmi kratka" proudova zpetna
vazba - emitor - baze vysupniho tranzistoru.
LOW Drop - maji PNP tranzistory a zatez je zapojena v kolektoru - ktery ma
vlastnosti proudoveho zdroje a teprve zpetna vazba pres "vnitrni operacni
zesilovac" tomu dava trosku rozumnou impedanci.
Ta je samozrejme mnohem pomalejsi nez u emitoroveho sledovace - takze ta
stabilita asi opravdu nebude takova jako u 7805

Zdravi Petr Kubac