LF33 - prekmit napajeni?

Pátek Únor 21 14:02:10 CET 2014

Kdysi jsem něco takovýho viděl v praxi. Spínaný zdroj s 33063, výstup 5V a
paralelně na napájení zenerka 5V1. Ta zenerka tam zčernala a přestalo to
chodit. Volal jsem tenkrát dokonce výrobci, co to je za tu zuhelnatělou
součástku a že bysme si to vyměnili sami jen kdybysme věděli, co to je. Ten
se sice kroutil, ale nakonec řek, že zenerova dioda. Po výměně to zas
běhalo. Nevím jak dlouho, určitě rok, pak přišla amnestie, tak jsem z toho
místa odešel.

P.K.