LF33 - prekmit napajeni?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Únor 21 13:09:52 CET 2014

Tak som pozrel datasheet od LD1117 series od ST a tam je na obrazku Fig.11
nakreslena ta schema, ze ako to reguluje... Je to sice ADJ verzia, ale pre
fixed voltage ten delic je na cipe, preto ma pripojene GND. Pokial sa
pamatam, tak ta 1117 ma inu vnutornu topologiu ako 7805 a myslim, ze LF33
nebude od tej 7805 urobena inak. Druhy bod je, ze vacsina tych 1117 ma
Imin=10mA, co ten kit urcite zozerie... :)

A.

Dňa 21. februára 2014 12:54, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):