LF33 - prekmit napajeni?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Únor 21 12:56:33 CET 2014

 21.2.2014, 12:51:35

Zminene AN je z roku 2000. V tech casech keramika 10u zdaleka nebyla
beznym drogistickym zbozim, Takze ani navrhari stabilizatoru s ni
prilis nemuseli pocitat. Dneska je 10u v keramice docela bezne, takze
soudobe stab, s tim pocitaji, ale jak uz to tak byva, a jak pripadne
zminil kolega wek, ty novejsi jsou i patricne drazsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz