LF33 - prekmit napajeni?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Únor 21 12:33:57 CET 2014

obavam sa ze TVS neochrani suciastku, ktora ma nominalne napajacie
napatie 3.3V a hori uz pri 5-6-7V co je typicky prekmit stabilizatora.
Toto vlakno je velmi uzitocne. Technologia vyrazne pokrocila a podobne
ako sa elektrofakulte neuci ze existuje aspon 10 druhov kondenzatorov sa
taktiez neuci ze existuje aj mnozstvo roznych typov stabilizatorov.
Namiesto toho ma kazdy zafixovane ze treba prileptit 100nF a co najlepsi
elektrolyt a vsetko bude fungovat.
Paradoxne podla vnutornej struktury sa kazdy moze spravat uplne inak :-)
Jeden aby bol stabilny potrebuje vysoku kapacitu s nizkym ESR, ine malu
kapacitu s definovanym ESR, u dalsich je to jedno. Takze si vzdy treba
precitat datasheet konkretneho produktu pre spravny navrh.
To uz nehovorim o sekvencovani napajacich napati pre FPGA alebo vacsie
procesory.
b.