Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Únor 21 10:37:21 CET 2014

Ještě doplnění.
Pokud nemáte USB disketovou mechaniku a disketu, vložte ten driver do
ISO obrazu WinXP pomocí nLite, jak už tu proběhlo. Složité to není.
http://pctuning.tyden.cz/software/ladeni-windows/10845-nlite-instalace_windows_xp_sp3_na_miru?start=5

http://global-download.acer.com/GDFiles/Driver/SATA/SATA_Intel_v8.0.0.1039_XPx86XPx64_A.zip?acerid=633741495965093660&Step1=NETBOOK,%20CHROMEBOOK&Step2=ASPIRE%20ONE&Step3=AOD250&OS=X02&LC=cs&BC=ACER&SC=EMEA_7

Martin Hanek