LF33 - prekmit napajeni?

Pátek Únor 21 10:25:55 CET 2014

Ten aplikační list od Národních Polovodičů je zajímavý - je tam přímo poznámka že kvalitní keramiky na výstupu LDO stabilizátorů mohou způsobit oscilace (str. 7). A tady se chci zeptat - zatím jsem používal klasické 7805, tedy nikoliv LDO a tak nějak rutinně jsem na výstup vždy dal M1 keramiku co nejblíž pouzdru. Ty NON LDO stabilizátory nejsou náchylné na oscilace způsobené "příliš kvalitními" kondenzátory ?

zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, February 21, 2014 9:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: LF33 - prekmit napajeni?

V datasheetu ale píšou "electrolytic". Já vím, člověk si řekne, dám tam keramiku, ta je lepší než elyt ;)
Ty elyty na osmibitech ale byly rozmístěné u různých IO, to je taky něco trochu jiného. A kondy asi taky nebyly tak kvalitní jako dnes a ani ty zdroje neobsahovaly nějaké LFxx, ale staré dobré 7805 ;)
P.K.