Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Pátek Únor 21 10:16:55 CET 2014

Dobré dopoledne,

	zkoušela jsem to, ale počítač pokaždé spadne, stejně jako před tou
instalací SM Bus. A jak jsem už psala, dělá to právě ovladač IDE řadiče.
Když tam je ten z Windows, tak to chodí, ale jen PIO. když zkusím použít
ovladač od Aceru, nebo Intelu, tak to pokaždé spadne a systém nenaběhne
ani do nouzového režimu.

	Zkusila jsem i instalaci ovladače a pak v BIOSu přehodit režim SATA z
IDE na AHCI ale také to nefunguje.

	Ve Správci zařízení je nastaven Režim přenosu na DMA(je-li k dispozici)
ale Aktuální režim přenosu je stále jen PIO.

	Saša Svobodová