Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Únor 21 09:22:22 CET 2014

Nainstalovala jste po ruční instalaci ovladače SM Bus kompletní ovladače
chipsetu ze stránek Aceru?
Ten PIO mód nebude problém disku, ale řadiče. Vypadá to, že nemá ovladač
a proto jede v PIO mode.

Martin Hanek