Re: OT Ještě silnoproudoperlička :-)

Pátek Únor 21 09:07:00 CET 2014

Tak otevřu ten vypínač a podívám se, co je tam ohořelé, ne? Je to lepší než
tady z toho dělat páteční kvíz ;) Jestli to byl zkrat, měla by tam být
vidět nějaká cesta. Třeba kabel do vypínače má i PE vodič, který je na
druhé straně připojený na PE můstek. A zrovna to vyšlo tak, že se při
vypínání světel zkratnul na fázi. Tím kousek mědi odhořel, než to vykoplo
jistič na chodbě a příště už to zkrat neudělalo.

P.K.