OT: Zmena mobilniho operatora

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Únor 21 08:54:02 CET 2014

Jasně, že to je blbost.

Pro normálního člověka méně té lidské družby; odpadnou časové náklady na vyplnění (má méně volného času na blbnutí),
ověření totožnosti, v případě cizinců odpadá i ta sranda s domluvou.

V případě potřeby anonymního volání vzniknou nelegální obchody bez nebo s falešnou registrací a zvedne se prodej levných
telefonů i simek => podpora ekonomiky.

Takže samé pozitiva. Něco jako Saša & Acer a Wokna :-).

Jen ta zločinnost, ta se nám zase zvedla… ási zavedeme povinné odposlechy …

Mimochodem, pro normálního člověka také není předplacenka zcela anonymní, jakmile převedete peníze z konta na číslo…
ced