OT: Zmena mobilniho operatora

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Pátek Únor 21 08:38:40 CET 2014

Na druhe strane predplacenky na Slovensku, Nemecku, Kanade .. se prodavaji
na jmeno a musite podepsat papir.
Predplacenky v trafice bez evidence podle mne jsou blbost

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, February 21, 2014 8:14 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Zmena mobilniho operatora

A těch bezsimkových je v Japonsku většina nebo jenom pár? Přitom SIMkové
mají taky, ne?
Vemte si, jak jsou u nás populární předplacené karty. Stačí koupit telefon v
nejbližší prodejně nebo vytáhnout ze šuplíku, pak koupíte kartu někde v
trafice a během pěti minut voláte. Z bezsimkovou technologií by to tak
jednoduše nešlo.
P.K.