LF33 - prekmit napajeni?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Únor 20 23:30:58 CET 2014

Koukam po jednoduchem reseni napajeni a logicky jsem hned zkraje vybral
LF33 - ale pak jsem narazil na tenhle clanek:
http://robodoupe.cz/2012/vezmu-lf33-a-zadny-problem/
(doporucuju si vsimnout jmena autora :)

Pripada mi to nejak skoro postavene na hlavu - ano, vyrobce pise neco o
elytu na vystupu, ale jak muze nabeh napeti negativne ovlivnit nizke ESR,
nemluve o tom, ze ten kondenzator zrejme nebude v obvodu jediny a vedeni k
tem dalsim bude mit do idealniho vodice celkem daleko? Spis bych cekal
opacny problem, i kdyz slusny stabilizator by nemelo rozhodit ani to.

Co si o tom myslite? Nekdy zacatkem tydne to nejspis odexperimentuju (tedy
narozdil od autora zatim bez toho pripojeneho LPC :) a uvidime, zatim se mi
to zda jako prinejmensim podezrele.

Pavel Kutina

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.