Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Čtvrtek Únor 20 17:53:42 CET 2014

Hezký večer,

	no jo, ale on nesmí být ani jako poslední a ani někde mezi, protože to
pokaždé spadne. A ačkoli jsem našla i výrazně novější, tak výsledek je
stejný. Teďka jsem nahrála nový BIOS, tak to ještě zkusím, ale fakt už
nevím...

	Poslední dobou se v mých snech objevuje obraz člověka, letící placaté
věci a její přistání na hlavě toho člověk :-)

	Saša Svobodová