OT: Zmena mobilniho operatora

Čtvrtek Únor 20 13:24:16 CET 2014

To mě vždycky dostane, když někdo dostane nějaký technický nápad, který by
byl určitě lepší než to, co se už roky úpsěšně používá ;)

Například jeden učitel na SPŠ Kutná Hora t.č. prohlásil, že autorádio by
nemělo být stereo, stačí přece mono a regulace hlasitosti by měla být v
každých dveřích samostatně - aby si to každý pasažér dal nahlas tak, jak mu
to vyhovuje.

(Byl to taky skvělý prognostik. Když tenkrát Motorola přišla s nějakou
satelitní mobilní sítí, tak prohlásil, že do dvou let můžou všichni svoje
GSM telefony zahodit, protože ty satelitní je vytlačí.)

P.K.