OT: Zmena mobilniho operatora

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Únor 20 13:17:50 CET 2014

Jak by bylo hezké, kdyby zákazník měl jen jméno a heslo - v telefonu by se
ušetřilo místo, nebyl by problém se logovat podle potřeby pod různými účty
nebo jich používat více naráz. Jenže k tomu není vůle :-) operátoři budou
jistě argumentovat zabezpečením, ale ruku na srdce, kolik mnohem
citlivějších služeb dnes na jménu a heslu funguje.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Thursday, February 20, 2014 1:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Zmena mobilniho operatora

Zdravím,
  Jj, ja na to mezitím ještě koukal, MNC na kartě opravdu je, ale v
podadresáři LOCI, tj. je to proměnná, která se naplňuje kódem sítě, ke které
je MT právě přihlášen. Dále se mohou MNC vyskytovat v polích jako je
"Preferred networks"
nebo naopak "Forbidden networks". Pro vlastní přihlášení by skutečně mělo
stačit použít IMSI + samozřejmě Ki, jenže s tím je právě ten problém, že ho
z normálního AUC nejde dostat - je tam jednosměrně zakryptované a dá se
ověřit, zda SIM používá to správné, ale zjistit to původní.
  Zdraví Pavel