OT: Zmena mobilniho operatora

Čtvrtek Únor 20 13:02:04 CET 2014

Podle mě je pro operátora jednodušší a výhodnější dodat svoji novou SIM
kartu. Jednak má pod kontrolou ty kódy a ví přesně jaké na té kartě jsou
--> může se s velkou pravděpodobností spolehnout, že ta karta v jeho síti
bude fungovat. Předáním jakýchsi čísel od konkurence si jistý být nemusí.

Na kartě jsou uložená nějaká default telefonní čísla, tj. infolinka
operátora, informace o kreditu apod. Na té konkurenční nebudou a zákazník
by si je musel pracně shánět.

Dodáním vlastní karty uzavírá se zákazníkem kontrakt. Jistě, to by mohl i
bez toho, ale s tou kartou prostě dodá zákazníkovi něco hmatatelného.

Na kartě jsou myslím uložené i preferované sítě pro roaming, což logicky
budou partnerské sítě s výhodnější cenou nebo rovnou sítě patřící jednomu
majiteli.

Jak je to s názvem sítě? Není taky uložený na SIM kartě? Aby pak zákazník
neměl na displeji mobilu CZ-03, 230-03 nebo nějaký už zaniklý název,
protože operátory furt někdo kupuje a nikdo se už nejmenuje stejně jako
před 10 lety.

Třešnička na dortu je barevné logo na SIM kartě ;)

P.K.