OT Jen silnoproudo perlicka

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Únor 20 10:13:44 CET 2014

Hmmm... To je pravda. To mě ani nenapadlo. Ale umím si představit že tam stejný člověk už dřív měnil pojistky :-). Šel do té kobky jak kdyby tam byl doma.

    Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Roman Vostřel
Sent: Wednesday, February 19, 2014 9:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Jen silnoproudo perlicka

Stejně to muselo být blbě jištěný. Jinak to jen vypne jistič/pojistky. Už se mě podařilo dvakrát zapínat do zkratu jistič u trafa a mimo světelných efektů to nic neprovedlo. Samozřejmě to bylo vždy v noci. Poprvé to byl 1000A, trafo na sloupu v poli, když prohořely kontakty u stykače náhradního zdroje, a podruhé 1600A když si firma co připojovala silově  agregát prohodila žíly v kabelech.
Když se zkratuje rozběh jištěný 63A motorovým spouštěčem, tak to neudělá vubec nic, stačí jen vyměnit dva slepené stykače, třetí přežije. To mechanické blokování není žádná výhra, seká se to.