Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Čtvrtek Únor 20 09:06:57 CET 2014

Dne 20. února 2014 8:59 Alexandra Svobodová <hwnews na zirafoviny.cz>napsal(a):

>         já to za nesmysl nepovažuji, protože se mi počítač chová jak se
> chová. Těch 30 dní nedovolí ani náhodou, prostě ne. Dokonce hnedka po
> spuštění píše "Před prvním spuštěním je potřeba Windows aktivovat" takže ví
> co dělá a proč to dělá.

A z jakého instalačního CD jsou ty wokna: sp1 / sp2 / sp3? A je to verze
home?

        Asi by to chtělo ta Recovery DVD ale to je dohromady více jak 5GB
> dat a to než se stáhne, tak je zítřek ráno (internet nám jde cca 100 kB/s)
> a to je už moc. Rozhodla jsem se to udělat jinak.

Tady se určitě najde dost lidí, co to stáhnou rychlejc a pošlou DVD poštou
;) (Já se nenabízím, taky mám pomalý net.)

>         Díky moc všem za rady a trpělivost, ale mne už po třech ztracených
> dnech došla... jen tedy nevím, jak rodině vysvětlit, že s počítači za mnou
> nemají chodit, protože to je nad mé možnosti. Ach jo.

Třeba: "Nezlob se, ale já to neumím, vážně. Jsem jenom uživatel."

P.K.