Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Čtvrtek Únor 20 08:59:48 CET 2014

Dobré dopoledne,

	já to za nesmysl nepovažuji, protože se mi počítač chová jak se chová.
Těch 30 dní nedovolí ani náhodou, prostě ne. Dokonce hnedka po spuštění
píše "Před prvním spuštěním je potřeba Windows aktivovat" takže ví co
dělá a proč to dělá.

	Asi by to chtělo ta Recovery DVD ale to je dohromady více jak 5GB dat a
to než se stáhne, tak je zítřek ráno (internet nám jde cca 100 kB/s) a
to je už moc. Rozhodla jsem se to udělat jinak.

	Díky moc všem za rady a trpělivost, ale mne už po třech ztracených
dnech došla... jen tedy nevím, jak rodině vysvětlit, že s počítači za
mnou nemají chodit, protože to je nad mé možnosti. Ach jo.

	Saša Svobodová