Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Únor 19 23:44:11 CET 2014

Doporučuju volat z budky :-D, ale kdysi to chodilo z mobilu já jsem několika
lidem
aktivoval ze svého čísla několikrát, až jsem si říkal co mi provedou, když
mám tolik

aktivaci :-D Dokonce mam pocit, ze kdyz se vymenila nejaka komponenta tak to
ani

neslo po internetu a muselo se telefonicky.....

To je divny by me zajimal duvod, mozna, ze mobil muze byt anonymni, v tom

pripade chapu, ze to je pekny peklo....

Jo jo to je to co tu spousta resi, nejvetsi prca je ta, ze to stejne omezuje
jen ty poctive,

ty nepoctivy si cestu najdou....

Zdeněk Aster