OT Jen silnoproudo perlicka

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Středa Únor 19 22:02:15 CET 2014

  Elektronickou regulaci otáček mají až moderní DA s řídicí jednotkou.
Všechny starší a hodně nových mají klasickou odstředivou regulaci
schovanou ve vstřikovacím čerpadle.  Klasika je nejspolehlivější.  S
relátkovou automatikou dožily funkční až dodnes, na hodně místech jsou
pořád v provozu. Nástupce relátek je něco jak píšete. Velký plošný spoj
na dveřích rozvaděče, dole dva plechové konektory. teď nevím jestli tam
byl ten 8048, nebo už něco s 51kou, bylo více verzí  a tam jsou problémy
se spolehlivostí, ruzně se to sekalo. Teď se to nahrazuju automatikou od
Comap a je klid.