OT Jen silnoproudo perlicka

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Únor 19 18:58:10 CET 2014

Zdravím,
  já sice nikde tam jako Vy nepracoval, ale se vzájemnou mechanickou blokací
jsem se setkal - u výtahů. Řízení tehdy ještě bylo reléové (když jsem to viděl
prvně, říkal jsem si, že to je nějaká divná telefonní ústředna :-) ) a ta
blokace tam byla hlavně proti chybám vlastní řídicí jednotky :-).
  Překonat ji bylo prakticky vyloučeno. Navíc, pokud chybový stav trval déle,
vyletěla pojistka stykače, jehož cívka samozřejmě v nesepnutém stavu žrala
mnohem více, než měla (byla na 220V AC). A prý tu pojistku tak jednou do půl
  Zdraví Pavel