Arduino bashing, was: STM32 Nucleo

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 19 17:50:38 CET 2014

Ano , já se taky hlásím  k té instantní použitelnosti Arduina.
Nepoužívám to jako "počítač" ale jako programovatelný logický obvod, kterým
jsem velmi rychle
schopen realizovat svoje nápady a udělátka, někdy i dost složitá.
Když to porovnám se svými potížemi ( viz asi dva měsíce zpět ) s gcc , make
file a 8051,
tak Arduino je pohoda.
Nikomu to samozřejmě nevnucuji.  Já samozřejmě vím , že existuje určitá
kvalita.
Když vidím ,co dělají kolegové v práci s procesory ST tak smekám, ale pro
moje účely je to kanón na vrabce.