OT hadanka

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Únor 19 15:09:59 CET 2014

Zdravim,
  u mne za to mohou leta u Sinclaira ZX Spectrum, ROM Spectra jsem umel
relativne dobre zpameti vcetne cele rady adres vice ci mene dulezitych
rutin a jeste dnes si pamatuji zacatek:

0000	F3	DI
0001	AF	XOR A
0002	11FFFF	LD DE,0FFFFH
0005	C3CB11	JP 11CBH

A od adresy 8 zacinala rutina zpracovani chyby interpreteru Basic...

Zdravi Pavel