OT Selektivní nedoručování e-mailů na Google ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Únor 19 14:33:21 CET 2014

Zdravím,
  to je dobrý nápad, ale moje DNS je v pořádku včetně reverzů. Nadto mám sám e-mail na gmailu (asi jako každý majitel Androidího telefonu) a pokud si pošlu ze stejného serveru zkušební mail sobě, dorazí do 10 sekund Věřím tedy, že na straně odesílatele chyba není. Nicméně, díky za snahu!
  Zdraví Pavel