OT Jen silnoproudo perlicka

Středa Únor 19 14:09:05 CET 2014

Každej takovou kliku nemá, jeden montér po podobný nehodě (spadnul mu šroub
nebo šroubovák na šíny) byl plnej mědi a umíral asi tejden. Elektrikář musí
mít respekt a vždycky je lepší si to vypnout. Jasně, někdy to vypnout
nejde... ale po tý nehodě to bylo vypnutý asi měsíc. Nevím jestli kvůli
opravě nebo kvůli vyšetřování.

To byly dva stykače na oba směry otáčení motoru? Když byl jeden přilepený,
proč se teda motor netočil?

P.K.