STM32 Nucleo

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Únor 18 15:06:22 CET 2014

Píchnu do vosího hnízda.
Pořád si říkám, že na tom Arduinu musí něco být a já svým prostým
rozumem nějak nemůžu pochopit co. Skoro mi to připadá jak píše Jerome
Klapka o té sbírce nesmyslných francouzských idiomů, kterou vydali
angličani jako seriózní učebnici a mělo to ohromný úspěch, protože nic
nevhodnějšího pro výuku se najít nedalo.

Mrazík