Stará zařízení a nové normy

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Úterý Únor 18 10:11:02 CET 2014

> Jasně, hřebíky místo pojistek taky fungují.

Proč ne? Záleží na průměru.
Pojistku z našeho paneláku jsem ještě nerozebíral, tak nevím co tam je.

Ale to, že si někdo dá drátek do pojistky znamená jen to, že pojistka
nemá zaručené uvedené parametry.

Klidně může jistit na menší proud.

Dále: proč by na porcelán potřeboval elektrikářskou izolační pásku?
Porcelán není vodič pod napětím.

Ano, jsem trochu nakvašený. Naše civilizace chcípá proto, že nám stačí
denní dávka emocí. Přestali jsme věřit v sebe a na rozum.

Končím.

ZU