Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 18 00:39:39 CET 2014

Já jsem měl v parádě Acer Inspire One D250 s nějakým Atomem.
Originální WXP home se vší havětí co v tom jsou navíc byly neskutečně
líné a bylo o život ( toho NTB) s tím pracovat.
Nahrál jsem tam zkušebně nějaké WXP "mini" + ručně domastil potřebné
ovladače a  bylo to mnohem použitelnější. Na disku to celé zabíralo do
1GB oproto původním 3GB :-)
I tak jsem si s tím hrál celej den, vzpomínám, že po nahrátí nějakého
driveru pro BT se to stále restartovalo, stejně tak spuštění Skype mělo
za následek modrou obrazovku, když před jeho spuštěním chyběl driver
webkamery :-(       Hroznej stroj!
Udělal jsem image v Ghostu, pro případ, že by se mi to ještě někdy
vrátilo a musel jsem to znovu instalovat.

Takže bych si pohrál s čistou instalací WXP , nebo sehnal orig. image
Recovery partiition.